آر دی سی هوم RDC ( راشین داش ) در سال 1395 با هدف طراحی ، تولید و مونتاژ انواع لوازم خانگی تاسیس گردید. در نیمه نخست همان سال و به دنبال تکمیل نقشه های ساختمانی واخذ مجوزهای لازم ، عملیات احداث فاز اول کارخانه و ساختمانهای اداری و رفاهی در محل اصلی شرکت واقع در منطقه آزاد ارس آغاز شد.

معرفی آر دی سی هوم

تاریخچه

 شرکت راشین داش ساز آذربایجان در سال 1390 کار خود را در کارخانه ای به مساحت 1500 متر مربع ،واقع در نرسیده به منطقه آزاد ارس کار خود با تولید سینک های گرانیتی آغاز نمود . این مجموعه پس از سال ها تولید انواع سینک گرانیت با کوله باری از تجربه و دانش فنی و نیز بهره گیری از متخصصان وکارشناس کار آزموده ، اقدام به تولید انواع اجاق گازهای صفحه ای و هود آشپزخانه نیز نموده است و قصد دارد محصولی از هر حیث کارا و مطمئن را به مشتریان خود عرضه نماید.

تولیدکننده گاز رومیزی

تولیدکننده هود آشپزخانه

تولیدکننده سینک گرانیتی

 

چشم انداز

تبديل شدن به يكي از معتبرترين برندهای در انواع لوازم خانگی كشور و منطقه بر پايه تولید خلاقانه و ایده های بسیار جذاب و جدید.

مأموريت

شرکت راشین داش ماموريت دارد تا با استفاده از دانش ، تجربه ارزشمند و سوابق درخشان خود در حوزه تولید لوازم خانگی و با اتكاء بر نيروي انساني مجرب، توانمند و متخصص ضمن ایجاد بازارهای جدید نسبت به اجراي با كيفيت استاندارد و هزينه مناسب در راستاي تامين رضايت مشتریان گام برداشته و تلاش و همت خود را بر آن گذاشته تا در راستاي چشم انداز تعيين شده به يك تولید کننده خلاق و معتبر در سطح ملي و منطقه اي تبديل شود.

همزمان و به موازات اجرای عملیات ساختمانی و محوطه سازی، ماشین آلات مورد نیاز جهت تولید قطعات و مجموعه های مرتبط خودرو از شرکت های معتبر خریداری شد و نهایتا محصولاتی همانند اجاق گاز رومیزی ، هود و سینک تولیدی این شرکت روانه راشینازار گردید.

آر دی سی هوم ، بعنوان یک شرکت جوان و دارای انگیزه کافی همواره حرکت در مسیر توسعه پایدار را سرفصل برنامه های خود قرار داده و در راستای نیل به این مقصود تلاشی پیوسته و خستگی ناپذیر در تحصیل جدیدترین تکنولوژی ها و دستاوردهای علمی و صنعتی آغاز نموده است.